Μενού
Treno-grammes
Γραμμές τρένου | Shutterstock
  • Α-
  • Α+

Μετ΄ εμποδίων φαίνεται πως έχει ξεκινήσει η…. επανεκκίνηση των τρένων καθώς αν και αυτή τη βδομάδα ήταν προγραμματισμένο να μπουν περισσότερα δρομολόγια ωστόσο σε πολλές περιπτώσεις αγνοούνται οι λεγόμενες δικλείδες ασφαλείας, κάτι που μεταξύ άλλων συνετέλεσαν στη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη.

Σήμερα, Δευτέρα (27/3), σύμφωνα με πληροφορίες ήταν να φύγει η γραμμή του προαστιακού προς Κιάτο, ωστόσο δεν θα ανοίξει καθώς υπάρχουν προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών. Σύμφωνα με τη ΡΑΣ, το σύστημα GSMR, το σύστημα επικοινωνίας μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών θέλει 4 μήνες προκειμένου να πιστοποιηθεί. Για αυτόν τον λόγο δεν ξεκινάει η γραμμή και τα δρομολόγια δεν πρόκειται να διεξαχθούν, μεταξύ αυτών και τα δρομολόγια του Intercity Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όπως και για το Κιάτο.

Ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών Γιάννης Κοκκινάκης, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή «Κοινωνία Ώρα MEGA», ανέφερε πως έχουν ήδη γίνει κάποιες δοκιμές για το GSMR και λειτουργεί κανονικά, ωστόσο απόφαση δεν έχει παρθεί για το ποια άποψη θα… υπερισχύσει, αυτή του ΟΣΕ ή αυτή της ΡΑΣ. «Θα το δει ο ΟΣΕ αν είναι να ξεκινήσει 1η Απρίλη το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Θα το δει ο ΟΣΕ μαζί με την Hellenic Train. Σήμερα ήταν να ξεκινήσουν και τα δρομολόγια για το Κιάτο αλλά αυτό δεν έχει καταστεί εφικτό μέχρι στιγμής γιατί υπάρχουν κάποια προβλήματα από την Hellenic Train. Ο ΟΣΕ έχει κάνει τις κινήσεις που έπρεπε να κάνει», είπε αρχικά.

«Σύμφωνα με το χαρτί που έχω στα χέρια μου, είναι από τον ΟΣΕ, από τη διεύθυνση κυκλοφορίας, που έχουν ξεκινήσει από τις 22 του μήνα και γίνονται εργασίες συντήρησης στο τμήμα της ηλεκτρικής έλξης μεταξύ Λιοσίων μέχρι το Κιάτο. Δυστυχώς, όταν μένει ανενεργό ένα δίκτυο γίνονται και πολλές δολιοφθορές. Την 25η Μαρτίου κάποιοι έκλεψαν καλώδια από το Ζευγολατιό μέχρι το Κιάτο. Αμέσως η υπηρεσία ενήργησε και χθες το βράδυ ήταν έτοιμα. Ένα τμήμα όπως ο ΟΣΕ είναι 2.500 χιλιόμετρα και είναι αδύνατο να φυλάσσεται ολόκληρο. Και γίνονται προσπάθειες ανάταξης του δικτύου», συμπλήρωσε ο κ. Κοκκινάκης

Στο ερώτημα γιατί δεν μπαίνουν και άλλα δρομολόγια, ο κ. Κοκκινάκης απάντησε: «Δεν το γνωρίζω αυτό εγώ, το γνωρίζει η Hellenic Train. Ο ΟΣΕ είχε κάνει τις χαράξεις, είχε βγάλει τα δρομολόγια, είχε βάλει μείωση ταχύτητας, είχε βάλει 2 σταθμάρχες στα Μέγαρα, ίσως να είναι το πρόβλημα με τα τούνελ. Έχουμε συνολικά 5 τούνελ από το Κιάτο μέχρι το ΣΚΑ, που είναι στους Αγίους Θεοδώρους δύο τούνελ, έχουμε 2 τούνελ στην Κακιά Σκάλα και ένα στην Ευταξία. Έχουν γίνει δοκιμές και με το Tetra, και το VHF και με το GSMR και όλα λειτουργούν.

Μέσα στα τούνελ θα είναι έτοιμο σε 10 μέρες και για τα φώτα που δεν έχουν μέσα, και οι εξαεριστήρες όλα θα ετοιμαστούν. Δεν ξέρω τι θα γίνει με το Intercity είναι θέμα της Hellenic Train», κατέληξε ο σταθμάρχης Αθηνών.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA