Μενού
hsap
Τρένο του Ηλεκτρικού | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Δρομολόγιο με ανοιχτή πόρτα έκανε συρμός του ηλεκτρικού το απόγευμα της περασμένης Δευτέρα (29/5). Την καταγγελία έκανε επιβάτης, με την ΣΤΑΣΥ να απαντά για το περιστατικό.

Η καταγγελία του επιβάτη με το βίντεο - ντοκουμέντο έγινε στο debater, ο οποίος ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Είδαν από τις κάμερες ότι δεν κλείνει η πόρτα. Στη συνέχεια έβγαλαν ανακοίνωση ο κόσμος να τραβηχτεί πίσω ο κόσμος. Κατέβηκε ο οδηγός να τη φτιάξει αλλά δεν τα κατάφερε και στη συνέχεια στο Μαρούσι αποφάσισαν να αλλάξει τελικά ο κόσμος συρμό».

Το συγκεκριμένο δρομολόγιο - σύμφωνα με την καταγγελία - ξεκίνησε από την Κηφισιά, με το τρένο να σταματάει στον σταθμό του Αμαρουσίου προκειμένου οι επιβάτες να επιβιβαστούν σε άλλον συρμό.

Η απάντηση της ΣΤΑΣΥ

Η ΣΤΑΣΥ ρωτήθηκε για το περιστατικό, αναφέροντας πως η βλάβη παρουσιάστηκε στην πόρτα μετά την αναχώρηση του συρμού από τον σταθμό ΚΑΤ και ακινητοποιήθηκε άμεσα από τα συστήματα ασφαλείας, που διαθέτει.

Ο οδηγός του τρένου έκανε χρήση του συστήματος αναγγελιών του συρμού, ζήτησε από τους επιβάτες να απομακρυνθούν από την ανοιχτή πόρτα και με μειωμένη ταχύτητα (5 χιλιόμετρα) έφθασε στον πλησιέστερο σταθμό «Μαρούσι», όπου και εκκενώθηκε με ασφάλεια και αποσύρθηκε.

Η ΣΤΑΣΥ προχωράει σε εξέταση για τα αίτια του συμβάντος.

Αντίδραση από το Σωματείο Εργαζόμενων ΣΤΑΣΥ

Το Σωματείο Εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ αναφέρονται σε ανακοίνωσή τους στο περιστατικό και θέτουν θέματα ασφαλείας, καθώς αποκαλύπτουν ότι ένας άλλος συρμός δεν κατάφερε χθες (30/5) να σταματήσει στη σωστή θέση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: Ακόμα μια θυσία εργαζόμενου, το 57ο θανατηφόρο εργατικό δυστύχημα για το 2023,  έρχεται να προστεθεί στην μαύρη λίστα όλων όσων έχασαν την ζωή τους εν ώρα εργασίας. Τι και αν οι εργαζόμενοι και  τα Συνδικάτα  καταγγέλλουν,  όλα βορά στο βωμό της εντατικοποίησης της εργασίας και της «παραγωγικότητας» έναντι της ασφάλειας στους χώρους εργασίας.

Στην εταιρεία ΣΤΑ.ΣΥ δεν συμβαίνει τίποτα διαφορετικό από αυτά που συμβαίνουν στους όλους τους χώρους εργασίας. Η παραγωγή συγκοινωνιακού έργου είναι über alles, θέτοντας την ασφάλεια επιβατών και εργαζόμενων σε δεύτερη μοίρα.

Προχθές ένας συρμός κινήθηκε μεταξύ δύο σταθμών με μια πόρτα στην καμπίνα επιβατών ανοιχτή λόγω αστοχίας υλικού και τον οδηγό να ανακοινώνει από τα μεγάφωνα στους επιβάτες να απομακρυνθούν από την συγκεκριμένη πόρτα. Χθες ένας συρμός δεν κατάφερε να σταματήσει στην σωστή θέση κατά μήκος της αποβάθρας του σταθμού και συνέχισε για τον επόμενο χωρίς να επιβιβάσει ή  αποβιβάσει επιβάτες. 

Τίποτα από αυτά δεν είναι τυχαίο. Ούτε άτυχη στιγμή είναι, ούτε δολιοφθορά, ούτε το κακό το μάτι φταίει, ούτε ο κακός μας ο καιρός.

Η τεράστια έλλειψη προσωπικού, η έλλειψη ανταλλακτικών που έχει σαν αποτέλεσμα η συντήρηση των συρμών να γίνεται με ανταλλακτικά παροπλισμένων, η παλαιότητα του τροχαίου υλικού και η ανεπάρκεια των υπηρεσιακών παραγόντων είναι οι αιτίες για όλα αυτά.  

Η βαριά συντήρηση των συρμών έχει σχεδόν σταματήσει υπό το βάρος των συνεχών βλαβών θέτοντας το ήδη απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό σε δεινή κατάσταση. Ευτυχώς που μετά τις εξώδικες έγγραφες διαμαρτυρίες του Σωματείου μας  άρχισε δειλά- δειλά να επισκευάζεται το τμήμα της γραμμής Φάληρο – Πειραιά.

Ταυτόχρονα η λανθασμένη επιλογή της πολιτικής ηγεσίας να μην προμηθευτεί νέο τροχαίο υλικό αλλά να ανακατασκευάσει το παλιό κάνει το μέλλον να φαντάζει ζοφερό.  Οι συρμοί που θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει να ανακατασκευάζονται από το τέλος του 2020, περιμένουν ακόμα να μεταφερθούν στον χώρο ανακατασκευής. 

Το χειρότερο όλων είναι ότι τα υπεύθυνα στελέχη για να αποδείξουν λειτουργούν όλα καλά, υποκρύπτουν την πραγματική κατάσταση. Κατά τα άλλα είμαστε τυχεροί που δεν έχουμε ατύχημα.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA