Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες κάτω από το έδαφος της Αθήνας με σκοπό τη διάνοιξη της γραμμής 4 του μετρό, η οποία θα συνδέσει το Γουδή με το Γαλάτσι με 15 - αρχικά - ενδιάμεσους σταθμούς.
Συνεργείο της ΕΡΤ βρέθηκε στο υπόγειο εργοτάξιο του μετρό, σε βάθος 30 μέτρων, καταγράφοντας τις πυρετώδεις εργασίες των εργατών και τον Μετροπόντικα «Αθηνά» που διανοίγει τη σήραγγα.
«Η Ελλάδα έχει μία ιδιαιτερότητα ότι είμαστε γενικά πάρα πολύ εξειδικευμένοι σε αυτό. Φανταστείτε ότι ο πιλότος που μιλήσατε μόλις ήρθε από την Πολωνία. Οι άνθρωποι του κατασκευαστή είναι Έλληνες, εγώ ήρθα από τη Νορβηγία. Όλοι είμαστε πάρα πολύ εξειδικευμένοι σε αυτό. Είμαστε ομάδες που ταξιδεύουμε ανά τον κόσμο» αναφέρει ο Γενικός Εργοδηγός ΑΒΑΞ, κ. Γιώργος Βλάχος.
Τα πρώτα 120 μέτρα
Η διευθύντρια της υπό κατασκευή γραμμής 4 της «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ», Σίσσυ Βουτυρίτσα, δηλώνει για τον μετροπόντικα «Αθηνά»:
«Έχει ήδη κάνει τα πρώτα 120 μέτρα της διαδρομής του από τα 5,5 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο φρέαρ διακλάδωσης Ευαγγελισμού, αφού διασχίσει τους δήμους Ζωγράφου και Καισαριανής. Εκεί στο φρέαρ του Ευαγγελισμού θα συναντήσει τον έτερο μετροπόντικα που αυτή τη στιγμή συναρμολογείται στο Γαλάτσι στο φρέαρ TBM Βεΐκου, και θα ξεκινήσει τη διαδρομή του τα 7,5 χιλιόμετρα που του αναλογούν μέχρι το φρέαρ διακλάδωσης στις αρχές του επόμενου έτους».
Όταν η «Αθηνά» στο τέλος του ταξιδιού της συναντήσει τη «Νίκη», τον δεύτερο μετροπόντικα, τα δύο μηχανήματα θα αποσυναρμολογηθούν έχοντας υλοποιήσει 13 χιλιόμετρα έτοιμης σήραγγας διπλής τροχιάς της καινούργιας υπερσύγχρονης γραμμής, με τρένα χωρίς οδηγούς και με 15 νέους σταθμούς.
Μια από τις μελλοντικές επεκτάσεις της γραμμής 4 θα ξεκινήσει από το φρέαρ διακλάδωσης του Ευαγγελισμού όπου ο μετροπόντικας τότε θα σκάψει με κατεύθυνση την Άνω Ηλιούπολη.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.