Το νέο βιβλίο της Μπρίτνεϊ Σπίαρς «The Woman In Me» έχει πάρει φωτιά μετά από τις αποκαλύψεις της τραγουδίστριας που φέρνουν στη φόρα πολλές νέες λεπτομέρειες για τη ζωή της, τις οποίες δεν γνωρίζαμε.
Οι πιο σοκαριστικές αποκαλύψεις της Μπρίτνεϊ Σπίαρς
Η έκτρωση στο παιδί του Τζάστιν Τίμπερλεικ
Η πιο σοκαριστική αποκάλυψη δεν μπορεί να είναι άλλη από την έκτρωση που έκανε η Μπρίτνει όταν ήταν μόλις 19 ετών. Είπε πως το περιστατικό αυτό ήταν ιδιαίτερα έντονο και στενάχωρο, καθώς εκείνη και ο Τζάστιν ήταν ακόμα σε πολύ νεαρή ηλικία.
Έγραψε πως έκανε την έκτρωση καθώς ο Τζάστιν της είπε ότι δεν ήταν έτοιμος να γίνει πατέρας. Έκανε την έκτρωση στο σπίτι σε μια προσπάθεια να το κρύψει από την οικογένεια της και τον κόσμο, ενώ είπε πως έκλαιγε συνεχώς.
«Ήταν σημαντικό να μην μάθει κανείς για την εγκυμοσύνη ή την άμβλωση, που σήμαινε ότι έπρεπε να τα κάνω όλα στο σπίτι. Συνέχιζα να κλαίω μέχρι που τελείωσαν όλα. Χρειάστηκαν ώρες και δεν θυμάμαι πως τελείωσε, αλλά θυμάμαι 20 χρόνια αργότερα, τον πόνο και τον φόβο».
Πώς πήρε την απόφαση για την έκτρωση
«Αγαπούσα πολύ τον Τζάστιν. Πάντα περίμενα να κάνουμε οικογένεια μαζί μια μέρα. Αυτό θα ήταν πολύ νωρίτερα από όσο περίμενα. Είπε ότι δεν ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε ένα μωρό στη ζωή μας, πως ήμασταν πολύ νέοι. Είμαι σίγουρη ότι ο κόσμος θα με μισήσει για αυτό, αλλά συμφώνησα να μην κάνω το μωρό. Δεν ξέρω αν αυτή ήταν η σωστή απόφαση. Αν εξαρτιόταν από εμένα, δεν θα το έκανα ποτέ. Κι όμως ο Τζάστιν ήταν τόσο σίγουρος ότι δεν ήθελε να γίνει πατέρας. Η έκτρωση ήταν κάτι που ποτέ δεν μπορούσα να φανταστώ να επιλέγω για τον εαυτό μου, αλλά δεδομένων των περιστάσεων, αυτό κάναμε».
Ο Τζάστιν τη χώρισε με ένα μήνυμα δύο λέξεων
Η Μπρίτνεϊ αποκάλυψε πως ο χωρισμός της με τον Τζάστιν της στοίχισε καθώς έγινε μέσα από ένα σκέτοι μήνυμα που έλεγε: «It's over» ( Τελειώσαμε).
«Ήμουν σε κώμα στη Λουιζιάνα και εκείνος έτρεχε χαρούμενα στο χόλιγουντ» έγραψε.
Το μήνυμα το αποκάλυψε ο 53χρονος σκηνοθέτης, Κρις Απλμπάουμ, που ήταν μαζί με την Μπρίτνεϊ όταν δέχτηκε το μήνυμα, καθώς γύριζαν ένα μουσικό κλιπ εκείνη την ημέρα.
Η Μπρίτνεϊ απάτησε τον Τζάστιν Τίμπερλεικ
Μια ακόμα σοκαριστική αποκάλυψη της Μπρίτνεϊ, είναι ότι απάτησε το Τζάστιν με τον χορογράφο Γουέιντ Ρόμπσον. Πίσω στο 2002 υπήρχε αυτή η φήμη αλλά δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ, μέχρι και τώρα.
Η ίδια έγραψε στο βιβλίο ότι ήταν πάντα πιστή στον Τζάστιν πέρα από αυτή την περίπτωση. «Ήμασταν έξω ένα βράδυ και πήγαμε σε ένα ισπανικό μπαρ. Χορέψαμε και περάσαμε ωραία. Ταίριαξα μαζί του εκείνο το βράδυ».
Η ζήλια για την Κριστίνα Αγκιλέρα
Η Μπρίτνει είχε πάθει σοκ όταν η Κριστίνα Αγκιλέρα συνεργάστηκε με τον πρώην της, Τζάστιν, για την περιοδεία τους το 2003 (ένα χρόνο μετά τον χωρισμό τους).
Οι τρεις τους γνωρίζονταν από παιδιά μέσα από το The Mickey House Club στο Channel (1993-1994). Η Μπρίτνεϊ ανέφερε πως η Κριστίνα είχε πει σε συνέντευξη της εκείνη την περίοδο ότι ο Τζάστιν μιλάει ακόμα με την Μπρίτνει.
«Ήταν μαζί στο εξώφυλλο του Rolling Stone, αυτός με ένα μαύρο φανελάκι, την κοιτούσε με σέξι ύφος, εκείνη κοιτούσε έξω την κάμερα, φορώντας ένα μαύρο πουκάμισο με κορδόνια. Σε εκείνη την ιστορία είπε (σσ η Κριστίνα) πως νόμιζε ότι ο Τζάστιν και εγώ θα έπρεπε να βρεθούμε ξανά μαζί, κάτι που ήταν απλώς μπερδεμένο, δεδομένου του πόσο αρνητική ήταν σε άλλες περιπτώσεις (με την Μπρίτνεϊ)».
Επίσης, η Μπρίτνεϊ παραδέχτηκε πως ζήλευε την Κριστίνα επειδή είχε την ελευθερία να κάνει πάρτι μαζί με τους χορευτές τους, όσο εκείνη βρισκόταν υπό αυστηρή επιτήρηση. Η Μπρίτνεϊ και η Κριστίνα είχαν μια περίεργη σχέση εκείνη την περίοδο, έμοιαζαν να έχουν μία κόντρα. Η Μπρίτνεϊ έχει πει αρκετές φορές ότι η Κριστίνα ήταν αγενής μαζί της.
Ο λόγος που ξύρισε το κεφάλι της το 2007
Η Μπρίτνεϊ εκείνη την περίοδο βρισκόταν υπό πίεση. «Με είχαν πιέσει τόσο πολύ μεγαλώνοντας. Με κοίταζαν πάνω-κάτω, μου έλεγαν τη γνώμη τους για το σώμα μου από τότε που ήμουν έφηβη. Το ξύρισμα του κεφαλιού μου και η διαφορετική συμπεριφορά, ήταν ο τρόπος μου για να το απωθήσω» έγραψε στο βιβλίο της.
Ξύρισε μόνη της όλα της τα μαλλιά με μια ξυριστική μηχανή σε ένα κομμωτήριο. Αυτό έγινε μια μέρα αφού έφυγε από το κέντρο αποκατάστασης της Αντίγκουα. Αργότερα ξεκίνησε θεραπεία και ένα χρόνο μετά ξεκίνησε η επιτήρηση από τον πατέρα της. Πλέον δεν είχε έλεγχο ούτε στα οικονομικά της, αλλά ούτε και στα προσωπικά της.
Της απαγόρευσαν, όπως λέει, να μην έχει μαλλί. «Τότε, με έκαναν να καταλάβω ότι εκείνες οι μέρες είχαν πλέον τελειώσει. Έπρεπε να μεγαλώσω τα μαλλιά μου και να επανέλθω σε φόρμα. Έπρεπε να κοιμάμαι νωρίς και να πάρω ό,τι φάρμακα μου έλεγαν να πάρω».
«Ήμουν σκιά του εαυτού μου»
Η Μπρίτνεϊ έγραψε πως στα 13 χρόνια που κράτησε ο αυστηρός έλεγχος από τον πατέρα της ένιωθε σαν να είναι ένα παιδικό ρομπότ.
«Το να νιώθεις ότι δεν είσαι ποτέ αρκετά καλή είναι μια κατάσταση που μπορεί να συντρίψει ένα παιδί. Έγινα ρομπότ. Αλλά όχι μόνο ένα ρομπότ - ένα είδος ρομπότ παιδιού. Είχα γίνει τόσο βρεφική που έχανα κομμάτια από αυτά που με έκαναν να νιώθω σαν τον εαυτό μου. Πέρασαν δεκατρία χρόνια με να νιώθω σαν σκιά του εαυτού μου. Σκέφτομαι τώρα ότι ο πατέρας μου και οι συνεργάτες του είχαν τον έλεγχο του σώματός μου και των χρημάτων μου για τόσο καιρό και με κάνει να νιώθω άρρωστη. Δεν άξιζα αυτό που μου έκανε η οικογένειά μου» έγραψε.
Δεν μπορούσε να επιλέξει τους φίλους, το πού να πάει. Στο δικαστήριο εναντίον του πατέρα της και των συνεργατών του, είπε πως αναγκαζόταν να παίρνει αντισυλληπτικά και άλλα φάρμακα χωρίς τη θέληση της.
Αντάλλαξε την ελευθερία της με τα παιδιά της
Η Μπρίτνεϊ είπε πως ο μόνος λόγος που δέχτηκε τον έλεγχο ήταν για να βλέπει τα παιδιά της. Μόνο έτσι θα της επέτρεπαν να περνάει χρόνο με τα παιδιά της. Ο πρώην σύζυγος της Kevin Federline είχε την αποκλειστική νομική και φυσική επιμέλεια των γιων τους το 2008, αφού τότε η Μπρίτνεϊ κλειδώθηκε σε ένα μπάνιο με τους γιους της και αρνήθηκε να τους παραδώσει στον Federline.
«Η ελευθερία μου σε αντάλλαγμα για τα παιδιά μου, ήταν μία θυσία που ήμουν διατεθειμένη να κάνω. Η δημιουργία οικογένειας ήταν το όνειρό μου που έγινε πραγματικότητα. Το να γίνω μαμά ήταν το όνειρό μου».
Κατηγορεί τον Jonathan Ross ότι δεν την άφησε να μιλήσει δημόσια για την κατάσταση της
Η Μπρίτνεϊ το 2016 βρέθηκε ως καλεσμένη στην εκπομπή του και προσπάθησε να πει δημόσια για τις δυσκολίες που περνάει αλλά εκείνος δεν την άφησε (μάλλον).
«Ανέφερα ακόμη και για την επιτήρηση σε ένα σόου το 2016, αλλά κατά κάποιο τρόπο αυτό το μέρος της συνέντευξης δεν βγήκε στον αέρα». Αν και η ίδια δεν αναφέρει ονομαστικά τον παρουσιαστή και το κανάλι πιστεύεται ότι αναφέρεται στη συγκεκριμένη συνέντευξη.
Στη συνέντευξη αυτή είχε πει πως το ένατο άλμπουμ της είναι το «το μωρό» της, καθώς στα προηγούμενα άλμπουμ δεν μπορούσε να κάνει αυτό που ήθελε λόγω της συντηρητικής πίεσης που δεχόταν.
Προσπαθεί να μην μισεί την αδερφή της: Η Μπρίτνεϊ και η αδερφή της δεν μιλάνε εδώ και χρόνια. «Προσπαθώ να νιώσω συμπόνια παρά θυμό. Θα είναι πάντα η αδερφή μου και την αγαπώ όπως και την όμορφη οικογένεια της. Προσπαθώ να νιώσω περισσότερη συμπόνια παρά θυμό για εκείνη και για όλους όσοι με έχουν αδικήσει. Δεν είναι τόσο εύκολο».
Είπε πως πάντα ένιωθε ότι η αδερφή της είχε την προσοχή των γονιών τους. Έγραψε «Θα φανεί τρελό, αλλά θα το πω ξανά γιατί είναι η αλήθεια. Νόμιζα ότι θα με σκοτώσουν. Δεν κατάλαβα πως η Jamie Lynn και ο πατέρας μας είχαν αναπτύξει τόσο καλές σχέσεις. Ήξερε ότι της ζητούσα βοήθεια και αυτή απλώς παρακολουθούσε. Ένιωθα πως έπρεπε να πάρει το μέρος μου».
Πίστευε πως θα πεθάνει από ένα φίδι στα VMA's
Μια από τις πιο γνωστές και πολυσυζητημένες ζωντανές εμφανίσεις στην καριέρα της Μπρίτνεϊ είναι αυτή που τραγούδησε το I'm a Slave 4 U κρατώντας ένα μεγάλο φίδι. Έγραψε πως την ώρα της συναυλίας το 2001, πίστευε ότι θα πεθάνει από τον πύθωνα.
Περιέγραψε τη στιγμή ως τρομακτική και ανέφερε πως προσπαθούσε να κρατάει το κεφάλι της ώστε να μην της επιτεθεί στο μάτι της.
«Έχει γίνει μια εμβληματική στιγμή στην ιστορία των VMA, αλλά ήταν ακόμα πιο τρομακτικό από όσο φαινόταν. Το μόνο που ήξερα ήταν να κοιτάξω κάτω, γιατί ένιωθα ότι αν κοίταζα ψηλά και έπιανα το βλέμμα του, θα με σκότωνε».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.