Μενού
dromos kinisi
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI)
  • Α-
  • Α+

Η ασιατική αγορά βιώσιμης κινητικότητας προσπαθεί να ξεπεράσει την Αμερική και κατά κάποιο τρόπο το καταφέρνουν.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του ecoticias.com, το πρώτο πράσινο καύσιμο έρχεται από την ιαπωνική πολυεθνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, η οποία σχεδιάζει να φέρει μια νέα κατηγορία οχημάτων παραδοσιακής καύσης (ICE), που μπορούν να λειτουργούν με υδρογόνο και η βιοαιθανόλη.

Η νέα οικογένεια των οχημάτων παραδοσιακής καύσης (ICE) στην Toyota θα είναι ελαφρύτερη, συμπαγής και θα επιδεικνύει αποτελεσματικότητα στη συμπλήρωση των ηλεκτροκινητήρων στα υβριδικά οχήματα. Οι κινητήρες θα λειτουργούν βοηθητικά, με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι η κύρια μονάδα ισχύος (αλλά όχι η μοναδική, αυτό που κάνει τη διαφορά).

Μέσω αυτής της φιλοσοφίας, η εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων σκοπεύει να δημιουργήσει αποδοτικό κινητήρα για την εποχή της ηλεκτροκίνησης με ενισχυμένη απόδοση, μέσω της δημιουργίας καθαρότερων λειτουργιών κινητήρα, αλλά με την αίσθηση και την απόδοση των παραδοσιακών οχημάτων εσωτερικής καύσης(το υδρογόνο είναι επίσης σύστημα εσωτερικής καύσης).

leoforos kifisias
ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ | (EUROKINISSI )

Η Ιαπωνία έχει επικεντρωθεί στο νέο αυτό καύσιμο

Ένα άλλο εξίσου μοναδικό χαρακτηριστικό που επιδεικνύουν οι πράσινοι κινητήρες καυσίμου είναι το γεγονός ότι χρησιμοποιούν υδρογόνο για να τροφοδοτήσουν τον κινητήρα του αυτοκινήτου.

Εκτός από το υδρογόνο, οι νέοι κινητήρες της Toyota θα είναι επίσης προσαρμόσιμοι στα καύσιμα βιοαιθανόλης. Η εταιρεία εμπλέκεται σε συνεργασίες με πολλούς διαφορετικούς ομολόγους που μπορούν να προωθήσουν τη χρήση βιοκαυσίμων καθώς τα ήδη αγορασμένα οχήματα μπορούν να φτάσουν σε ουδετερότητα άνθρακα.

Για να επιτύχει τη χρήση βιοκαυσίμων σε μεγάλη κλίμακα στις αναδυόμενες αγορές, η Toyota προσφέρει αυτοκίνητα συμβατά με βιοκαύσιμα σε αυτές τις αγορές και εγγυάται επίσης την υποδομή για την υποστήριξη των αγορών βιοκαυσίμων. 

Αυτός ο νέος κινητήρας καταστρέφει το υδρογόνο και τα EV. Το κλειδί είναι το πράσινο καύσιμο.

Η εταιρεία θέλει να φτάσει τις καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050 και πιστεύουν ότι οι κινητήρες πράσινου καυσίμου είναι ένας καλός τρόπος. 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.