Μετά από 2 χρόνια σκληρής δουλειάς και με δυνατό…φορτσάρισμα αυτό το καλοκαίρι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και το Υπουργείο Τουρισμού είναι κοντά στο να έλθουν σε συμφωνία με τον οδηγό Michelin η οποία θα επικυρωθεί κατά πάσα πιθανότητα μέσα στον Σεπτέμβριο. Η υπογραφή θα γίνει -που αλλού- στο Παρίσι από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη που «έτρεξε» αθόρυβα και άοκνα αυτή τη διαδικασία μαζί με τον Υπουργό Τουρισμού Βασίλη Κικίλια που καρπώνεται τα αποτελέσματα της φετινής τουριστικής σεζόν.
Και μιας και μιλάμε για τουρισμό, να πούμε ότι γίνεται ένας μεγάλος χαμός αυτή τη στιγμή στα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης καθώς εκτός από τους επισκέπτες του καλοκαιριού έχουμε και τη Διεθνή Εκθεση. Και όπως μαθαίνουμε αρκετοί βουλευτές και παράγοντες της πολιτικής και επιχειρηματικής ζωής βάζουν…. βύσμα για να βρουν έστω ένα δωμάτιο στην πόλη, το διήμερο που θα μιλήσει στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Στροφή» της Αυτοδιοίκησης στο Instagram
Στην αρένα των Social Media έχουν μπει τελευταία πολλοί Δήμοι της Αττικής με στόχο να προβάλλουν τις δράσεις τους. Και αν το Facebook δείχνει να αγκαλιάζει περισσότερο τις μεγαλύτερες ηλικίες, το Instagram κερδίζει το δυναμικό κοινό 18-36. Ένα κοινό που στην πλειοψηφία του «αποστρέφεται» την πολιτική, δεν ενθουσιάζεται για τη συμμετοχή στα κοινά και αναζητά νέους και φρέσκους τρόπους επικοινωνίας. Μέσα από μία σύντομη αναζήτηση είδαμε πληθώρα ομολογουμένως Δήμων που έχουν αναπτύξει σε καθημερινή βάση το εργαλείο του Instagram, όπως είναι ο Δήμος Περιστερίου (municipality_of_peristeri) από τα Δυτικά ο Δήμος Καλλιθέας (dimos_kallitheas) από τα Νότια, o Δήμος Αχαρνών (dimosacharnon) στην Ανατολική Αττική, o Δήμος Παπάγου-Χολαργού (municipality_papagou_cholargou) στα Βόρεια.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.